hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

Be Jelly PLease ?

 hai semua . tengok tajuk aku sekarang , haha . be jelly please ? cer tengok header aku ? comel tak . *cough  . tolong cakap comel boleh ? kalau tak nangis 2 minit + 58 minit .. huahua . lama tu . mampu ke ?

tu header free yang akak Zetty buat sebab aku menang giveaway yang aku join haritu . masa bincang nak buat header tu , aku takde idea . last2 bila akak tu buat , aku suruh tukar itu la , ini lah . banyak songeh betul tau tak aku ni . sian akak tu . penat buatnya . aku hargai sangat-sangat header yang dia buat ni . jujur aku cakap header ni cantik . bagi aku la . tak tau la bagi korang cam mana ?

tadi aku ucap terima kasih kat dia sampai tak henti-henti . aku berterima kasih sangat-sangat kat akak Zetty . akak tu baik . korang g la jalan-jalan kat blog dia eh ? tu je kot .. bye2..



|